"Yaşayan Bir Ölüydüm Berbat Haldeydim Allah'ı Hissettirdiniz" - Gaziantep Kitap Fuarı








Gaziantep Kitap Fuarı'nda "Hayalhanem" Yorumları
“Ben sizin ‘Ya Baki Entel Baki’nizle yuvamı kurtardım hocam. Allah’ım razı olsun.”
“Evet, sabretmeyi ve şükür etmeyi öğrendim sayenizde. Kur’an’ı da öğrendim sayenizde. Şu anda kendimi çok iyi hissediyorum.”
“Annemi kaybettim, 10 ay sonra da eşim vefat etti. Büyük bir depresyondaydım. Resmen beni sizin videolarınız uçurumun kenarından elimden tutup çektiniz. Allah hepinizden cümleten razı olsun.”
“53 gün önce vefat eden ablamın mektubu var içinde. Onun hikayesini yazdım. Ağır morfin alırken sizin videolarınızla kendine geliyordu. “
“Bizler yaşayan birer ölüymüşüz. Meğersem farkında değilmişiz. Tekrardan hayata dönmemize vesile oldunuz. Tekrardan Allah yolunu bulmamıza vesile oldunuz. Allah razı olsun sizler de.”





Bir Yanıt
Gaziantep’e tekrar ne zaman geleceksiniz ne zaman konferans vereceksiniz ben özellikle Şahinbey belediye başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’nun bunda çok fazla kolaylık ve imkan sağlayacağı düşüncesindeyim tekrar sizleri özellikle Mehmet Yıldızı muhakkak görmek isteriz(ayrıca Gaziantep teşkilatlanmanız hakkında bir bilgi alabilme şansımız var mı)